T O P

Adept Has Something To Talk With xQc Offstream

Adept Has Something To Talk With xQc Offstream

livestreamfailsbot

**🎦 CLIP MIRROR: [Adept Has Something To Talk With xQc Offstream](https://livestreamfails.com/clip/114154)** (now fast & smooth again!) --- ^(*This is an automated comment* ) ^| [^(Feedback)](http://www.reddit.com/message/compose/?to=livestreamfailsbot&subject=Feedback:&message=%5BPost%5D\(https://reddit.com/comments/n4y4gy/\)) ^| [^(Twitch Backup Mirror)](https://production.assets.clips.twitchcdn.net/AT-cm%7C1164600886.mp4)


awesomesauceeee

the couch rida, relationship busta


fucking_neek

BANNED IRL LULW


impendinggreatness

IRL NVL monkaW


Aditya235

🤓☝🏻 -1


Cesni

you know what they say right? relationships are like a rope...


AreYouAaronBurr

Imagine there was a ship, right? And all of its planks were slowly repaired, until not a single original plank remained Edit: [for the people who don’t know why i am referencing this](https://youtu.be/ESi-EfblXIY)


Cold_Saber

It would not be the same ship.


Enigmaticize

or is it?


Hztheuser

HEY VSAUCE, MICHEAL HERE


Yt_Rep_Daki

Good one


TheTruth221

real life rp this will be his next tweet https://imgur.com/gVkH85I


FunkoXday

Well he was the og goblin lol


Amigdalaa

I guess for once the "(GONE WRONG)" in the title was real OMEGALUL


LemurMemer

Gave me flashbacks to getting yelled at by my parents while on xbox live. I can't imagine having it livestreamed to 150k+ people, Sadge


Yt_Rep_Daki

"MOM IL BE DONE IN 15 MINUTES" 😭🙏


Deeecan

[I WASN'T EVEN THERE](https://youtu.be/XhufrnT4818?t=8)


Ohh_Yeah

this is a classic


JacksWeb

WELL CALEBS A LIAR!


xThe_Mad_Fapperx

WKUK is a classic. I was pleasantly surprised to see that all 5 do a podcast on twitch, which made me happy knowing they're all still friends to this day.


MarcusAnalius

What an emotional stream it’s been


ActionWaction

Mommy and daddy are fighting on stream 😭


Gengar11

ITS NOT SUPPOSED TO BE LIKE REAL LIFE


jewrassic_park-1940

Rp is getting too real


[deleted]

i hope adept doesnt hit him with the "I enjoyed my stay xqcL"


Rage1073

Wonder what he did off screen


MiniEFT

It's most likely she's pissed off for him blatatantly lying to his chat about it being in character. My guess is off stream he malds to her about cops and them stalling etc, disproving the whole "it's ic" stuff.


Blezius

And this is why nobody likes mald RP. People can easily use it as an excuse to justify shitty behavior as "in character".


ThiccKittenBooty

true, and I feel like if you are willing and purposely having the mindset of just having fun and letting the RP take you where ever is overall better rather than getting so involved into it to where it melts with your real emotions and life


SuperSlyRy

The problem he's had is that his character is just him. There's no unique backstory accent or whatever, it's just him. So when he rages at the game irl and rages "ic" it's one in the same. There was no character creation it was just "I big strummer, I be me in rp, I get mad"


NebulaQuantumization

She's defended his actions and OOC maldness, comforted him when there were dozens of hatethreads about his shitty RP (especially towards cops), and gave him tips on how to better his cop interactions only for him to be an asshole to her the entire time and then randomly knock her out after she was being *more* than reasonable with him. Imagine the entire world (exaggeration) being against someone and you're the only person by their side, actively trying to comfort them and instead of hating/berating them, you actually give them tips on how to better themselves only for them to end up stabbing you in the back and doing the exact thing to you that you were trying to help/stop them from doing. It's frustrating and I guess she's tired of pretending that his behavior/RP is okay.


EssenceofSalt

When you're roleplaying yourself everything is "in character".


mafia3bugz

Hes never malding "in character" lol everyone knows that


raiderjaypussy

The guy who constantly talks about how much he hates cops IC + OOC, hates the cops? I for one am SHOCKED AND UPHAULED.


JokkerHD

Uphauled.....


A_Needed_Hero

It beats being downhauled I guess


Marv246

You’d be surprised how many juicers thinks he’s only mald in character


fucking_neek

xqc ass spelling brothaman


boxerpetehackedme

he shot her


Riahisama

I think that's what happened to Nina and bb monkaOMEGA


yardbs

nina is pregnant


rogu14

with Doc


SolarEquis

She's alive Copesen


NightToLight

IRL? monkaW


MustGame995

Safe to say this isn't xQc's first Rodeo. Remember when Kim got mad at him for absolutely smoking them in OW?


Pokemoncrusher1

Took the cat then gave it away WeirdChamp


RazetCZ

I remember WeirdChamp


SARASA_BLACK

Milo PepeHands


jameslam611

We didn't shit on you, we ROLLED YOU AND SMOKED YOU in Dorado. Admitted it! Yeah cuz Dorado is the worst fucking map. And then she took the cat...


[deleted]

[удалено]


nebton360

[https://www.youtube.com/watch?v=vF\_r9DRoHMY](https://www.youtube.com/watch?v=vF_r9DRoHMY)


tasty_scrote

well he had to roll them first


jesuscoituschrist

Fighting over a PS3 Game LULW


polkity

holy shit PS3? it's going too fast.


cotch85

cant wait for the PS5 release to get more shark card sales.


VainestClown

I remember buying the game on 360 only to not be able to play with friends for the first 9 months


Jedisponge

Nah it's just Rockstar going too slow. Or, you know, milking shark cards for everything they can.


Toosks

The phrase “it’s just a PS3 game” is such a weak mindset. You are ok with what happened, losing, imperfection of a craft. When you stop getting angry after losing, you’ve lost twice. There’s always something to learn, and always room for improvement, never settle.


Rintoul9009

LMAO PS3


[deleted]

[удалено]


m0d3rnX

Is this a deepfake or real?


poggersmoment69

real, i was the camera


CountMist

They unfollowed each other on twitter Sadge


Sid131

I thought you were lying wtf


FunkoXday

Wait is he? I can't tell


YendoNintendo

I went ahead and followed both just to check for you and future viewers. [Yes, they unfollowed each other.](https://imgur.com/a/U6DfwhW)


Krauser_Kahn

[THE FUCK](https://i.imgur.com/5tjG2bo.png)


Think-Instruction-87

If they actually break up over this, relationship busta is gonna be the new ForsenCD I swear


blu13god

oh no no no he doesn't know. Remember Kim?


MysteriousFill5

"We *rolled* you, and *smoked* your ass" old streams were gold PepeHands


UniQue1992

Imo the old streams in Overwatch before he was really big were the best streams I've ever watched on Twitch.


Peaceful_Explorer

I wonder who gets the Tesla


[deleted]

[удалено]


Saouls

it would be very childish to do that maybe one of them blocked then unblocked to unfollow but i doubt both did


Toa_Nui

Yes childish would be so out of character


EminemLovesGrapes

He starts playing Coldplay on stream LUL What a guy.


Rintoul9009

OMEGALUL


tristateNJ

the Coldplay was literally perfect LULW


Regi97

Its why hes huge. Hes like a lab-built experiment designed to stream and produce content at every possible moment. ​ If he can get some semblance of content out of a situation, he will. ​ Its not mentally healthy, and I do worry about him (and i honestly dont know how sammy puts up with him sometimes). But hes so entertaining. Anyone here that thinks that this is "the end" of X and Sammys relationship though is actually minus12 years old. Arguments happen, especially over dumb shit like role play.


MC_Fazi

no way in hell they'd still be room mates if something like this would destroy their relationship. Sammy just beats the shit out of him off stream and it's all good.


ustad-aoun

i dont think so she puts up with a lot of sht cuz she herself streams for 30+hrs


MellSnail

Content god OMEGALUL


MemeGuider

been watching x for almost 2 years and this is probably the most uncomfortable i've ever felt watching him


[deleted]

no him and his ex use to argue a lot back in the overwatch days.


[deleted]

[удалено]


[deleted]

my doggies PepeHands


Caltroop2480

WHO THE FUCK JUST TIMED ME OUT?


Solid_Link_

I timed you out.


braddaugherty8

god i do not miss the KIM PEPEHANDS spam


LordSnoh

Kim WeirdChamp


braddaugherty8

we rolled and SMOKED your ass


MemeGuider

yeah but i wasn't around for the kim days


weforgothisname

she took the cat PepeHands


MostlySlime

The moxxy among us stream was 1000x times worse imo


huggabledesert

What happened then???


Milli0nStabs

I don't remember exactly but he got really mald at Moxy on stream in an Amonugs game, Moxy quit the game and later talked some shit about Xqc on his stream a few days later and said he wouldn't play with him anymore Sadge


gedvnm

How Tf do you burn a bridge with Moxy.


PhuckleberryPhinn

He didn't. They're fine and still play together


Drakamon

Moxy plays vrchat and overwatch all day, don't remember last they talked on stream


PilotJunkie19

They played totally accurate battlegrounds together recently


JK1504

A week or so ago with Greek and Crumpet


RandomGuy-4-

They played Devour together like a week ago with Greek and someone else if i remember correctly


MostlySlime

My god. Among Us. If you've seen any of the other malding clips this was worse. X had been on his mald streaks for weeks, people were getting really sick of it. Moxxy and X used to be really close friends so moxxy called him out for being unreasonable and wrong about accusing people. Then out of nowhere X went on a rant about how moxxy has changed saying that he knows that moxxy doesnt like him anymore, doesnt want to play with him, and avoids talking to him. Pretty deep shit What was so surprising about it was that X's points were completely personal and out of the game. It was so devoid of any "you did this in the game", it was just sad and uncomfortable. Tremendous content though. More like a horror movie, kind of exhausting and tragic, would watch again. I give it 5 bags of popcorn


kanamesama

they might be okay didn't they play a horror game together recently with grek


exadande

foreal, it's always hype machine and having real shit being talked about it's so unsettling


whatup1111

today wasnt even bad compared to before his bans


buttgasm69

XQC saying he was malding only in character IS THE BIGGEST KAPP I EVER HEARD


Collekt

Yea, not even the fan boys believing that one.


Exuravita

Right after this he climbed up on the roof and started playing Coldplay lmao


SexyRamenSenpai

Adept Twitter Status: [https://twitter.com/adeptthebest/status/1389678233172459532?s=20](https://twitter.com/adeptthebest/status/1389678233172459532?s=20)


Riahisama

monkaOMEGA irl divorce


[deleted]

Bill Gates meta Pog


retnuh123

Uh oh


pepegaclapwr123

cant load edit: now i can OkayChamp


PukeRainbowss

>Sorry for ending stream but I absolutely hate being emotional on stream. And it wouldn't make sense for my character to be crying on duty lol Sometimes I can push past the dogshit and sometimes I can't. and >Anyone that would like to throw further dog shit my way, be condescending or even contradictory just remember you don't know the facts or behind the scenes etc.


[deleted]

> you don't know the facts or **behind the scenes** monkaOMEGA


pepegaclapwr123

PeepoGlad


sarabeetea

Best part is him playing Coldplay and turning himself in, it’s like a fucking movie. A funny yet sad movie


LOLShibe

Kyle rolling up to him in a bicycle and telling him he doesn't have a warrant had me rolling


Yt_Rep_Daki

And then he states all the crimes he's done and kyle refuses to arrest him


fucking_neek

then he beats him up to get arrested and still fails


fathersheroin

do you know the timestamp or the clip?


Rubbittive

Most anticlimactic moment ever


CatsyVonCat

No it was poetic


Milli0nStabs

He calls Kyle like 3 times telling him to hurry up and ask what's taking so long, and he shows up on a fucking bike LMAO


Lulullaby_

After two times I tuned in to Kyles stream cause I was like 'lmao is this guy like not actually coming?' thinking he was just chilling somewhere AND HE'S JUST RIDING A FUCKING BIKE LMAOOOO


megzonz

Kyle is amazing


CrossYourStars

Kyle Pred is one of the best characters on the server for so many reasons. Outside of the crazy shit that he does, he actually is a good cop who tries to apply the law fairly and logically. He literally showed up as a witness to Erin's trial regarding her running a red light x8 incident and immediately started talking shit on the arresting officer saying that this officer has no idea how the law works because otherwise every car chase would have running a red light x100 tacked onto it. That's why they have reckless driving charges.


huggabledesert

That actually made me lol, he waited like five minutes and this mf comes up on a bike


AllPulpOJ

his viewer count went from like 140k to 180k , people love the drama


tristateNJ

I told myself "that was the most poetic moment I've seen on GTA RP in my life." The Coldplay + the call he made to Kyle + the music timing was literally from a movie.


retnuh123

The cringiest part of their conversation was when it ended after he said "Yeah but, you're getting mad about it, I'm not mad about it".... Oh no no no no


drdent45

break up speed run


CrossYourStars

I'll take list of things I shouldn't say during a fight Alex. What is "Why are you even mad?"?


xbleuguyx

$500, Same category, Alex. This phrase will, when said, will do the opposite of what you're hoping for. What is "Calm down"? Correct!


loveaferret

LUL i heard that and i was like oh shit its coming


horrus70

Might as well shoot yourself in the foot....


Yt_Rep_Daki

Incoming death PepeLaugh


kanserkid

When rp-ing is getting this serious, it is a wake up call for you to either stop doing the same shit in game or just stop playing the game. Dude be saying excuses that its his rp.


[deleted]

[удалено]


InsertComments

kinda reminds me of method actors stories when they can't snap out of their character ending up affecting his personal life.


POGGAROOSREVENGE

gaming >>>> girlfriends 😎😎😎 lets go my man X 😎🤙


Cappin_Crunch

who cares about real life problems. my juicer just robbed another bank 😎🎮💵


TheVirginityThief

hell yea, the original BANK BUSTA, BRIDGE BURNA


Chaos_Kontrol

EZ LET HER KNOW


chooch138

SEX IS TEMPORARY..... GAMING IS FOREVER


[deleted]

xqc spends like 85% of his day playing videos games. I do not know how he keeps a relationship and is healthy mentally.


Jezzerai

>Healthy mentally PepeLaugh


PodzChamp

24 hour streams where your only body movement is standing up to piss, grabbing your fast food delivery, and scooping dry gfuel into your mouth is the pinnacle of sanity bro wdym


juris_feet

Because adept has also been pulling 16+ hr streams lmao


Pacify_

Her first day cop she did like 30+ hours, just nuts


greatness101

They both do. You should see when they play csgo and overwatch together. They’re like the same hyper competitive person.


StormDemonX

bold of you to assume he is mentally healthy


[deleted]

[удалено]


AUKGremorse

Yo x scuffed?


Hanselo

Ended the stream right after, Sadge.


DecipherXCI

Malds so hard in RP its affecting his real life relationships. Yikes.


Cappin_Crunch

MALDING WARLORD TANKS REAL LIFE RELATIONSHIP OVER GTA RP. INSANE MAN REACHES NEW LEVELS OF MALD (GONE WRONG)


PodzChamp

INSANE MADMAN DOES THE IMPOSSIBLE AND DIVORCES HIS ROOMMATE FOR CONTENT (GONE HORRIFIC)


[deleted]

[удалено]


Diabolic765

1/3


Danischns

Ever heard of the ship of Theseus?


ak1nat0r

X asking in timmac's chat how to make a cop character LUL [https://imgur.com/gallery/BjRivKH](https://imgur.com/gallery/BjRivKH)


Diijkstra99x

They need to take a break for a bit from playing GTA RP. what a stream.


Harley_Sonder_

As far as I know, adept as had no bad moments like this with anyone else. I mean, theyre both obviously playing an unhealthy amount of rp, both needing a healty break, but x needs to either stop playing or drastically change what hes doing.


Bananathugg

Adept is literally making friends from gta. I saw her playing other games with people she RPs with in GTA. Meanwhile XQC hasnt made any friends and is in the process of losing his girlfriend over the game lol


Remus_80

Reddit armchair psychologist licking their lips over how they can dissect this.


Smooth-Lavishness-77

48 minutes ago \*526 Comments\*


Bruh_Man_Fiff_Floor

Relationship problems over grand theft auto role play LOL


Chaos_Kontrol

Godtier Content LULW


Riahisama

This comment makes no sense, relationship problems happen over anything, especially when you invest 12 hours a day into that thing


huggabledesert

This is legit, my girl's gotten mad at me because I couldn't get her in Apex and i said "You're on your own" - meaning like you're alone rn but im on my way so chill.


Ondreeej

Actual divorce Sadge


BootyFatMan

He just ended stream after hitting 170k viewers LMAO the drama frogs and lurkers are mad.


pikachu8090

xqc starts malding in GTA RP again, Azan goes back to 90 day reacts. what timeline is this


Likaiy

Not false LULW


[deleted]

[удалено]


Jijeun

Any loremasters?


yungmao31

She arrested X, he was being a dick yada yada and then eventually she set him free which immediately prompted him to powergame by hitting her multiple times in a row so she can’t get up which eventually killed her. She got pretty upset about it and ended her stream. 10mins later she was in his room, they talked, first muted then unmuted then he ended the stream pretty soon after aswell. I enjoyed my stay xQcL


speedyweedy420

Breakup over gta rp OMEGALUL


Tradz-Om

Fresh new drama for LSF detective Andy's to psychoanalyse their relationship with


Wolfz123

actual content warlord OMEGALUL


Attendancy

wtf.. I went to twitch to get away from my parents fighting. Not to watch another couple fight.


dukinatir1001

"its all IC they're dating, nothings OOC" where those guys at now.......


polanspring

kek


tristateNJ

Okay but lets talk about how poetic that call X made to Kyle just now on stream was with the music on perfect timing


[deleted]

Then Kyle rolls up on a bicycle and let’s em know he doesn’t have a warrant 😂


DesmondCaid

the one time X wants to get arrested is the one time he isn't in the shit for anything


kingofthewholeworld

The moment I saw adept going for cop rp I knew she will get into some drama with X.


jenebard

Aa soon as I heard Adept is making a cop character I knew this would happen. No one in can make xqc more mald than adept. Just like in amogus


enchantedherb

Mr Cow and Adept are giga head content creators, 160k EZ Clap


Goon030

Relationship ruined over GTA RP. Lul


Binkelderg

i mean it was obvious that adept was gonna be the one with the pants on in the relationship, but this was still surprising LULW


borninsane

Wow, he unironically hides behind the malding in character excuse.


Smithza173

It feels like he calls everything he does in the game as in character even when it is wildly obvious to any sane person he is acting based on his own emotions. But then if someone else gets mad about his actions he hides behind it being in character.


goosefan

great rp finally


ItsJustRedditBruh

This sub is fucked up man.


Emelenzia

I will admit some times Adept is a bit weird when it comes to RP. I remember when she was having her final RP with Vagos she was fairly criticized by her chat for acting all important even though she was a lowly prospect and she went on a rant on her chat how "All you white sheltered kids have no idea what it like in a gang, live on the streets then get back to me". It honestly was really awkward where it a combination of her taking her RP rather serious while not being great at it.


coolboarder80_

IMO, it should be muted. This type of conversation should be done in private. But I hope that they work this things out in order to have a better relationship. Video games can destroy relationship.